کف کاذب کارنو، بهترین نوع کف کاذب

کف‌های کاذب چندین دهه است که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دلایل مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد؛ معمولا کف کاذب در اتاق سرور نشان دهنده اهمیت و کیفیت شبکه سازمان یا شرکت شما است. اتاق سرور، هسته اصلی و حساس در هر سازمانی‌ است. اغلب مهم‌ترین قسمت سازمان‌ها و شرکت‌ها به اتاق سرور اختصاص داده می‌شود و بیشتر اطلاعات مهم و با ارزش در اتاق سرور یا دیتاسنتر نگهداری می‌شود. هر گونه صدمه به آن، ضررهای جبران ناپذیری را به دنبال دارد؛ بنابراین هنگام برنامه ریزی جهت اجرای اتاق سرور اهمیت انتخاب کف کاذب مناسب را فراموش نکنید.

چرا نصب کف‌های کاذب برای مراکز داده شما مهم است؟

کف پوش‌های اتاق سرور، جهت پوشش حجم زیادی از کابل‌ها و تأسیسات مراکز داده مثل اتاق‌های کنترل و فرمان، مراکز کامپیوتری، پست‌های برق و مخابرات، برج‌های کنترل، اتاق‌های قرنطینه، گلخانه‌های مکانیزه و بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها و... کاربرد دارند. همچنین به منظور عبور مناسب جریان هوا و بالارفتن امنیت تجهیزات کامپیوتری اهمیت دارند.

گروه فنی مهندسی فراز شبکه کارنو البرز (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۹با هدف فعالیت تخصصی در زمینه شبکه‌های ارتباطی بی سیم و کابلی، کار خود را آغاز نمود و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه زیرساخت مراکز حساس و استاندارد سازی مراکز مخابراتی و دیتاسنترها گسترش داد.

شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کننده سه نوع کف‌های کاذب گالوانیزه و کف کاذب فولادی و آلومینیوم در بازار ایران است.

خرید کف کاذب از شرکت فنی و مهندسی کارنو

مجموعه شرکت فنی و مهندسی کارنو با توجه به سابقه ۲۰ ساله خود در صنعت کشور و با درنظر گرفتن نیازهای بازار، در سال ۱۳۹۳ در مقوله بازرگانی اقدام به واردات تجهیزات در صنعت آی تی و هم چنین تجهیزات مصرفی جهت تولیدات نمود، هم چنین در سال‌های اخیر اقدام به صادرات محصولات خود در کشورهای همسایه و آسیایی نموده است.

این شرکت تا کنون با بهره مندی از تجربه و توان فنی و دانش تئوریک خود موفق به کسب سوابق کاری درخشان و ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در صنعت برق و آی تی دست یافته است.

که جهت دریافت رزومه کاری و سفارش محصول و اطلاع از قیمت کف کاذب کارنو می‌توانید با گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

تلفن تماس با دفتر تهران:

02188486300

تلفن تماس با دفتر مشهد:

05137603760

ارتباط مستقیم با واتس اپ:

09150690157